10/28/2019

Cem Yılmaz yeni filmi Karakomik Filmler, 18 Ocak olarak planlanan vizyon tarihinden 9 ay sonra görücüye çıktı. Promosyonlu bilet satışları, uzun reklam süreleri gibi konuları da kapsayan yeni sinema yasasının yürürlüğe girmesi beklendiği için filmin vizyon tarihi ertelenmişti. Karakomik Filmler, 2 Arada ve Kaçamak isimli 2 bağımsız filmden oluşuyor. Filmler birer saat sürüyor. Filmlerin senaristi ve yönetmeni Cem Yılmaz.
En komik adam Cem Yılmaz' dan komedi filmi bekleyenler yine hayal kırıklığına uğrayacaklar. Cem Yılmaz' ın mesajı net. Gülmek isteyenler Stand-Up gösterilerime gelsinler diyor. O, sinemada başka bir mücadele veriyor. Mesaj kaygısı olan kaliteli filmler yapıyor. Komedi ön yargısıyla gidilmezse filmlerin güzel olduğu görülecektir. Buna rağmen Karakomik Filmler ilk hafta gişe rakamlarına bakıldığında Hokkabaz filminden sonra en az gişe yapan film oldu. Filmlerle ilgili olumsuz eleştiriler olsa da ben özellikle 2 Arada filminin gayet iyi olduğunu düşünüyorum.
2 Arada
Cem Yılmaz, Zafer Algöz, Ozan Güven ve Cem Davran başrollerde oynuyor. Oldukça iyi bir film. Cem Yılmaz' ın canlandırdığı Ayzek karakteri çok başarılı. Arabalı vapurda garsonluk yapan Ayzek' in, geminin sahibi olan firmanın değişmesi nedeniyle işini kaybetme korkusu ve başından geçenler anlatılıyor. Cem Yılmaz kesinlikle çok iyi bir oyuncu. İnsanların işsiz kalma korkusu ya da büyük baskı altında nasıl da farklılaştığını çok güzel bir şekilde anlatılıyor. Ayrıca hak etmediği güç ve yetkilere sahip olan insanlardaki değişim de net bir şekilde ortaya konuyor.
Kaçamak
Cem Yılmaz, Zafer Algöz, Özkan Uğur, Can Yılmaz ve Necip Memili başrollerde oyunuyor. Kaçamak filmi 2 Arada filmine göre daha hafif bir film. 4 arkadaş eşlerine yalan söyleyerek hafta sonunda SPA detox oteline giderler. Tabi ki kaçamaktır asıl amaçları. İşin sonu uzaylılara kadar gider. Cem Yılmaz' ın uzay sevdası aşikar. Hafta sonu kaçamağını bile uzaya bağlıyor. Uzayın olduğu yerde yine Amerikalılar var. Film ince göndermelerle dolu. Dikkatli bir şekilde izlemek gerekiyor.
Categories:

24 yorum:

  1. cem Yılmaz'ı sinemada sevemiyorum nedense ki ben zaten komedi filmi sevmem komedi için gitmiyorum filme ama olmuyor benim içime sinmiyor filmleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında komedi yapmıyor ama tarzını sevmemiş olabilirsiniz.

      Sil
  2. tek sıkıntı bu tarz komedi olmayan filmlerde de cem yılmazın aşırtı abartılı oyunculuğu bence.. pek yakında filminde öyleydi mesela..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde iyi oyuncu olduğunu düşünüyorum ama bazen abarttığı doğrudur.

      Sil
  3. Cem Yılmaz'ın fimlerini seviyorum. Yılmaz'ın söylemek istedikleri var, anlatmak istediği hikâyeler var. İllâ komedi tarzında aktarmak zorunda değil. Karakomik Filmler'e biz de bugün gideceğiz bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cem Yılmaz' ı bu şekilde kabullenebildiyseniz filmi seversiniz:)

      Sil
  4. algı operasyonu yapanların nedenleri belli. cem yılmaz, iyi bi karakter yaratıcı çok başarılı buluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet siyasi figür haline getirildi. Bence de oldukça başarılı.

      Sil
  5. Olumsuz yorumlar duydum genellikle. Yine de izlemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komedi beklentisi olanlar genelde olumsuz yorum yapıyorlar bence.

      Sil
  6. hıms izlicem tabeee artık netten izlerims :)

    YanıtlaSil
  7. Komedi değil de hayatın içinden filmleri daha güzel oluyor. Pek Yakında’yı sevmiştim mesela.

    YanıtlaSil
  8. Bu filmini izlemedim. Sinemada başka şeylerin mücadelesini verse de Stand-Up'da çok daha başarılı bana göre. Teşekkürler bilgilendirme için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sinemada farklı bir mücadele verdiği kesin. Teşekkürler.

      Sil
  9. Görmek istediğim filmi çoğunluk istemeyince Cem Yılmaz'ın filmine girdik. Sanırım o mutsuzluk duygusuyla filmi "beğenmedim" dedim. Haksızlık ettiğimi sonradan farkettim. Cem Yılmaz iyi bir oyuncu cidden. Itirafıma olanak sağladığınız için teşekkürler 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de iyi oyuncu ve filmlerinde ciddi bir emek var. İtirafa da vesile olmuş oldum:)

      Sil
  10. Inşallah netflixe gelir 😊

    YanıtlaSil
  11. Bence Cem Yılmaz tek kişilik sahne oyunları yapmalı. Filmleri birkaçı dışında kötü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenilmeyen filmleri sahnede anlattıklarından farklı olanlar bence.

      Sil
  12. Geçtiğimiz haftalarda sinemada iki film arasında kararsız kaldım ve Uğur Yücel ile Binnur Kaya'nın cazibesine kapılıp Cinayet Süsü'ne gittim. Keşke bu yorumunuzu okuyup Cem Yılmaz'ı seçseymişim. Çünkü Cinayet Süsü'nde ciddi hayal kırıklığı yaşadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Cem Yılmaz her zaman daha fazla merak uyandırıyor. Komik ya d a değil iyi filmler yapıyor.

      Sil

Yorumlar:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!