4/24/2015

Alex De Souza 8 yıl Fenerbahçe' de futbol oynadı. Bu süre içerisinde oynadığı 343 maçta 172 gol atarken, 139 da asist yaptı. Alex çok büyük futbolcuydu.

İstatistikler de bunu ortaya koyuyor. Onu daha da büyüten, rakip takımlar tarafından da saygı görmesini sağlayan şey, iyi futbolcu olmasının yanında efendi ve sakin tavırlarıydı. Fenerbahçe taraftarlarının da sevgilisi olmuştu Alex. Hatta, Kadıköy' de bulunan Yoğurtçu Parkı' na heykeli bile dikilmişti. İşte bu Alex belgesel çekimi için geldiği İstanbul' de Fenerbahçe tesislerine alınmadı. Bunun üzerine Alex sosyal medyada tepkisini Aziz Yıldırım' a gösterdi: '' Başkan dördüncü kez görüşme talebimi reddetti ve çok mutlu günlerimin geçtiği yerlere girişimi yasakladı. Başkan olarak ona saygı duyuyorum, insan olarak ise bir şey söylememe taraftarıyım çünkü ondan bu konuda bir şey öğrenmedim ve benim için bir şey ifade etmiyor. Kendisi için üzgünüm ama benim adım kulübün tarihine yazıldı ve hiç bir şey bunu silemez.'' Bu yazdıkları, 2012 yılında Fenerbahçe' den ayrılırken yaptığı ve 127 dakika süren basın toplantını hatırlattı bana. 

Alex, o basın toplantısında, Aziz Yıldırım'la Aykut Kocaman' ı eleştirmiş, aralarında geçen konuşmaları anlatmış ve onları kamuoyuna şikayet etmişti. Ama unuttuğu bir şey vardı. Aziz Yıldırım da Aykut Kocaman da adlarını Fenerbahçe tarihine yazdırmışlardı. Onları kamuoyu önünde eleştirmesi Fenerbahçe taraftarlarının bir kısmını rahatsız etti. Zaten şike süreci nedeniyle oldukça yıpratılmış olan Fenerbahçe, Alex sayesinde olumsuz şekilde gündemde kalmaya devam etti. Alex o dönemde yönetim ve Aykut Kocaman' la işbirliği yapsa ve geçiş sürecine destek olsaydı bugün olanlar başına gelmezdi. Ama o tabiri caizse savaşarak çekilmeyi tercih etti. Aziz Yıldırım' ın insanlığına laf söylüyor şimdi de. Oysa Aziz Yıldırım, 2007 yılında, Sakaryaspor maçında oyundan çıkarken ıslıklanan Alex' i ayakta alkışlayarak destek vermişti.  
Alex büyüktür, Aziz Yıldırım da büyüktür ama Fenerbahçe daha da büyüktür.
Categories:

1 yorum:

Yorumlar:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!